Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Cele Cesko? :) Peknej zblebt

0 0
možnosti
JR

J42a55r33a 96R12a12n46k

1. 4. 2015 4:07

Piste casteji, precetla jsem Vase posledni dva blogy a dluzno rici, ze jste vizionarR^R^R^

0 1
možnosti
ZU

Nějak jste spojil komouše a putinovce s těmi co jim vadí zločinnosti USA a NATO. Nějak jsem v tom jásání neviděl vlajky našeho historicky otestovaného spojence Srbska....

1 1
možnosti
BT

dokonce ani izraelská tam nebyla ani jedna

1 0
možnosti
Foto

Trochu jednoduchý pohled na svět, ale co je váš. Proto si nemyslím, že i všech, já fotku s americkými vojáky nepotřebuji. Co se týče p. Vyvadila připadá mi jako placený spolupracovník, ale druhé strany, více zájemců o vítání konvoje nesehnala ani ČT.

2 1
možnosti
SB

Zítřejší zpráva v ruských sdělovacích prostředcích:

I na českých webových stránkách někteří autoři blogů děkují předsedovi Společnosti přátel Ruska Jiřímu Vyvadilovi za jeho aktivitu.

2 0
možnosti
Foto

Konečně slušné poděkování za hereckou roli. Ale platí, člověče, pomož si sám, a pánbů ti pomůže.

2 0
možnosti
JS

Pane André, děkuji vám, ale tentokrát chyběly šeříky. :-)

2 0
možnosti
OV

Fotky s americkým vojákem chce v posledních dnech každý. Vážně?

2 3
možnosti
JR

J54a87r36a 33R76a83n34k

1. 4. 2015 4:09

Tak domovni  a ulicni duvernice je zrejme nepotrebuji, ja jsem kousek od US hranice, tak je mohu videt kdykoli, ale prala bych to me babicce, ta se toho nedockala.

0 0
možnosti
JH

Já  mám Američany rád, tedy ty svobodné, kteří s nasazením vlastního života pronikali na západ a byli si vědomi toho, že každý jejich skutek a neúspěch nesl i následky. Byli to odvážní lidé a duch svobody v nich zůstal. Jenže? Dnes jsme z toho udělali lunapark. To nemá se svobodou člověka vůbec nic společného. Zase nám někdo něco nutí. A kdo to je? Kómunisté, kteří si zavzpomínali na svá mladá léta při vojenských přehlídkách.

1 2
možnosti
Foto

Uvědomuji si kam patřím a jsem rád, že to není Rusko. Ale nechápu lidi jako jste vy. Vy se bez těch ponižujících šaškáren nedovedete zařadit?

3 10
možnosti
BT
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1391x
https://twitter.com/andy_dravecky

Seznam rubrik